بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


وعده ما بعد از ریکاوری،دیدار برگشت!

استقلالی ها عزیز؛این درسته که نباید به این تیم تبریزی و هواداران مغرورش آنهم در این برهه از زمان می باختیم و این باخت ممکنه در بازیهای بعدی هم تاثیرات منفی بگذاره!اما اگر یک نگاه خریدارانه به موجودیت فعلی تیم بکنیم،شاید از میزان عصبانیت و ناراحتی مان کم تر بشه!

ما که نمی خواهیم سر همدیگر را گول بمالیم!تیم امروز نه تمرکز داشت،نه از شرایط  جسمی خوب برای این دیدار سخت و نفس گیر بر خوردار بود!همانند بازیکنانی چون سید مهدی که وضعیتش معلوم بود و نیازی به صحبت در مورد وی نیست!و سه تا ملی پوش دیگرمان که داد می زدند خسته هستند و باید بیشتر استراحت و ریکاوری می کردند!جواد نکونام،جان واریو،توزی، هم که نبودند،آرش هم که بازیکن فیکس بازی قبلی بود بیرون نشسته بود،امیر خان هم که هم خودش را از این بازی محروم شده می دید لذا میثم  بائو را نیز مثل خودش از فیکس بودن محروم کرده بود!امیر حسین صادقی هم که مصدوم شد و مجبور شدیم تعویضش کنیم (نکته:گل دریافتی استقلال دقیقا بعد از بیرون رفتن امیر حسین صادقی تنها بازیکن فیکس خط دفاعی استقلال از ابتدای لیگ زده شد.لذا در زمانیکه بازیکنان این خط هنوز از وظایف جدیدشان آگاه نشده بودند،عدم هماهنگی آنها در یارگیری بازیکنان حریف باعث خوردن گل اول شد!)

مع الوصف؛انتظار ازچنین تیمی با مشکلات فوق و همچنین اگرتمرین درست و حسابی  نکردن بازیکنان تیم به مدت تقریبی 20 روز زیر نظر سرمربیش و همچنین مشکلات مالی تیم که اگر در موردش تکرار مکررات نکنیم بهتره!در آن جو ورزشگاه یادگار امام که خدا رو شکر به قول گزارشگر بای جای تقدیر و تشکر داشت!چنین باختی زیاد نباید به چشم بیایید و به قولی چشم گاو است!

حالا یک باخت  که این حرفها و سکوت ها را نداره!جو ورزشگاه هم خدا رو شکر به قول گزارشگر بازی جای تقدیر و تشکر داشت!!!حالا یک باخت  که این حرفها و سکوت ها را نداره!اصلا تمام زیبایی این فوتبال به همین باختها و اعصاب خرد شدنهاشه!
ناراحت نباشید بازی بعدی با نفت را بزنیم هم این تیم را پایین کشیدیم و هم با بازی برابر(بجز با تیم سپاهان) صدرنشین واقعی لیگ خواهیم شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 7 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,لیگ برتر,هفته دوازدهم,امیر خادم,باخت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com